بایگانی نوشتهها
بانک تیمی را گرد هم آورد و آنها را به چالش کشید تا یک اپلیکیشن بانکی را تنها در شش ماه توسعه دهند. تیم تحویل داده شد و تنها سه ماه پس از راه اندازی آزمایشی این برنامه، توانست یک میلیون کاربر ثبت نام شده را جذب کند. در عرض 12 ماه، Nays با بیش از چهار میلیون دانلود و سه میلیون کاربر ثبت شده، به سریع ترین برنامه بانکداری در ترکیه تبدیل شد Ceyda Yalçin، رهبر اپلیکیشن Nays، با اندرو راث از McKinsey به بحث در مورد فرمول برنده Nays از فناوری پیشرفته، یک تجربه بانکی بازیسازیشده، و یک پیشنهاد ارزشی که مشتریان را از طریق تمرکز بر سادگی، سرگرمی و پاداشها خوشحال میکند، گفتوگو کرد. ترکیه بیش از 600 فینتک دارد که سال گذشته 89 میلیون دلار سرمایهگذاری کرده است. بنابراین رقابت شدید است و مخاطرات آن زیاد است.
شرکت پدیده تحول ساز- ریفما با شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش قرارداد همکاری امضا کرد.
مقاله این هفته که مطالعه کردم برام خیلی جالب بود، بخونید و ازش استفاده کنید:در قلب هر کسب و کاری بدهی های فناوری قدیمی وجود دارد که با توجه به تغییر فناوری و تغییر افراد سازمان نیاز به زمان و هزینه زیادی دارد؛ برایتان خبر خوشی داریم، با استفاده از هوش مصنوعی می توانید تا ۵۰٪ هزینه و زمان را کاهش دهید و کدهای جدید و بهتری داشته باشید.
اولین خبر آغاز به کار ریفما در خبرگزاری سایت راه پرداخت و کانال تلگرامی این خبرگزاری
ریفما به دعوت شرکت راه پرداخت در رویداد برند کارفرمایی شرکت نمود. اولین پروموشن شرکت در یازدهمین همایش بانکداری نوین و نظام پرداخت با معرفی شرکت و ارادئه کارت ویزیت انجام شد. در رویداد کارفرمایی نیز با شرکت های مختلف صحبت شد تا با خدمات شرکت آشنا گردند.
در این قسمت مراحل، مزایا و معایب و ابزارهای PLM در صنعت نرم افزار را بررسی می کنیم. امید است با مطالعه آن درک بهتری از یکپارچکی سازمان خود داشته باشید.
در دنیای پیچیده امروز که جهان با استفاده از هوش مصنوعی به شدت در حال توسعه است و دنیای ماده محدود و دنیای داده در حال گسترش هست نیاز به مدیریت چرخه تولید به خصوص نرم افزار بسیار حایز اهمیت است. سفر از ایده تا فروش و پشتیبانی با استفاده از PLM به صورت صحیح به ما کمک می کند تا محصولی بهتر داشته باشیم. ایجاد PLM به روشی کارا و یکپارچه از مهمترین وظایف مدیران ارشد سازمان می باشد. مشتریان محصولات و یا خدمات درون سازمان ما را نمی بینند ولی از نحوه ارایه محصول و پشتیبانی ما درک خوبی از داخل سازمان خواهند داشت.