بانک تیمی را گرد هم آورد و آنها را به چالش کشید تا یک اپلیکیشن بانکی را تنها در شش ماه توسعه دهند. تیم تحویل داده شد و تنها سه ماه پس از راه اندازی آزمایشی این برنامه، توانست یک میلیون کاربر ثبت نام شده را جذب کند. در عرض 12 ماه، Nays با بیش از چهار میلیون دانلود و سه میلیون کاربر ثبت شده، به سریع ترین برنامه بانکداری در ترکیه تبدیل شد Ceyda Yalçin، رهبر اپلیکیشن Nays، با اندرو راث از McKinsey به بحث در مورد فرمول برنده Nays از فناوری پیشرفته، یک تجربه بانکی بازی‌سازی‌شده، و یک پیشنهاد ارزشی که مشتریان را از طریق تمرکز بر سادگی، سرگرمی و پاداش‌ها خوشحال می‌کند، گفت‌وگو کرد. ترکیه بیش از 600 فین‌تک دارد که سال گذشته 89 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است. بنابراین رقابت شدید است و مخاطرات آن زیاد است.

چالش اصلی برای بانک‌های رقیب، محدودیت‌های نظارتی بر فرآیندهای  (KYC) و فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال است. بنابراین ما باید راه حل های نوآورانه ای برای ارائه خدمات با همان کیفیت و سرعت رقبای جدید خود پیدا کنیم. هدف اصلی ما انطباق با آن پویایی های جدید بازار با به حداقل رساندن خطرات و به حداکثر رساندن کیفیت تجربه بود.

من می‌خواهم آرزوی مدیرعاملمان را به زبان خودش به اشتراک بگذارم: «دستیابی به میلیون‌ها مشتری - به‌ویژه نسل جدید که عاشق بازی، خرید و معاشرت در پلت‌فرم‌های دیجیتال هستند، اما علاقه زیادی به محصولات و خدمات بانکی ندارند - و ایجاد ارزش پیشنهادی متمایز با اکوسیستمی کاملاً یکپارچه با دنیای دیجیتال». ما این چشم انداز را با هیئت مدیره به اشتراک گذاشتیم، همراه با پیشنهادات ارزشی خود، که با شواهد محکم از آزمایشات مشتری، معیارسنجی و خدمات پشتیبانی می شد.

ما یک نام تجاری جدید به نام Nays و یک برنامه جدید برای امور مالی روزانه ایجاد کردیم که بر سادگی، سرگرمی و پاداش تمرکز دارد. ما با ارائه یک تجربه بانکی آسان و بازی سازی شده خود را از رقبا متمایز می کنیم. من و تیمم چالش توسعه این برنامه جدید را تنها در شش ماه انجام دادیم و چهار هدف در ذهن داشتیم.

ما مانند یک بانک معمولی ارتباط برقرار نکردیم. ما از رنگ‌های مختلف، برندهای مختلف و طرح‌های مختلف استفاده کردیم و فکر می‌کنم این تجربه کاربرپسند و منحصربه‌فرد همه را جذب خود کرد. روند ثبت نام نیز بسیار آسان بود، بنابراین کاربران جدید توانستند به سرعت از Nays بهره مند شوند. همه چیز رایگان بود و با استفاده از گیمیفیکیشن برگشت نقدی داشتیم ...